مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-08سياسي

اقدام سبعانه علیه خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی محکوم شد


مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی در حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع مطالبه گران استان کرمانشاه هتک حرمت به خانواده شهید علیخانی را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ ملت غیور و شریف ایران، در پی حادثه ای تلخ و ناگوار، قلب برادران و خواهران کرمانشاهی شما به درد آمد؛ حادثه ای که همه را به یاد عصر عاشورا و حمله ی یزیدیان به اهل بیت عصمت و طهارت پس از شهادت مردان غیرتمندشان می اندازد.

متأسفانه عصر جمعه گذشته در پی امر به معروف و نهی از منکر همسر شهید مدافع حرم شهید حاج حسین علیخانی؛ کاشفان حجاب با شناسایی و یورش به منزل ایشان، همسر و فرزندان شهید را مورد ضرب و شتم و هتک حرمت قرار می دهند.

دردناک تر از همه این است که بخشی از این اقدامات در حضور مأمورین نیروی انتظامی رخ داده که جای تأسف و تعجب بسیار دارد!!! امروز ما مردم انقلابی و مسلمان کرمانشاه، از مسئولین قضایی اشد برخورد و مجازات را نسبت به مرتکبین این جنایت خواهانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام سبعانه علیه خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی محکوم شد

اقدام سبعانه علیه خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی محکوم شد