مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-10سياسي

تأسیسات آبی 10 سال گذشته پاسخگوی نیاز فعلی مردم بویین زهرا نیست


رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا گفت: چهار حلقه چاه قدیمی که در 10 سال گذشته آب 4000 مشترک را تأمین می کرد، اکنون نمی تواند پاسخگوی نیاز 12 هزار مشترک در بویین زهرا باشد.

- ایسنا/قزوین رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا گفت: چهار حلقه چاه قدیمی که در 10 سال گذشته آب 4000 مشترک را تأمین می کرد، اکنون نمی تواند پاسخگوی نیاز 12 هزار مشترک در بویین زهرا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه بررسی مشکل قطعی و کمبود آب در بویین زهرا با حضور سه تن از اعضای شورای شهر و خبرنگاران بویین زهرا در اداره آب و فاضلاب این شهرستان و باحضور رییس این اداره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر، سیدمهدی فاطمی، سیدجلال حسینی، اسماعیل عبادی و خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان مشکلات، انتقادات و مطالبات مردم درخصوص قطع آب شرب بویین زهرا و کمبود آن پرداختند.

امین اله شیخ، رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا در پاسخ به سؤالات مطرح شده در خصوص معضل آب، اظهار کرد: تأمین و تولید آب یکی از موارد دشواری است که باتوجه به کاهش 48 درصدی بارش ها، نزولات آسمانی و آب های زیرزمینی اکنون با آن مواجه هستیم.

وی بیان کرد: چهار حلقه چاه قدیمی که در 10 سال گذشته آب 4000 مشترک را تأمین می کرد، اکنون نمی تواند پاسخگوی نیاز 12 هزار مشترک در بویین زهرا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیسات آبی 10 سال گذشته پاسخگوی نیاز فعلی مردم بویین زهرا نیست

تأسیسات آبی 10 سال گذشته پاسخگوی نیاز فعلی مردم بویین زهرا نیست