مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-26سياسي

بخش خصوصی بازوی توانمندی برای دولت است


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی بازوی توانمندی برای دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم عزیزی صبح چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توزیع اعتبارات فرمانداری شیراز بیان کرد: بخش خصوصی بازوی توانمندی برای دولت و عاملی برای رفع عقب ماندگی های است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی با تنگ نظری مانع از واگذاری کارها به بخش خصوصی می شوند و یا مدام مانع تراشی می کنند که این اشتباه بزرگی است.

او با تاکید بر جذب حداکثری اعتبارات خاطرنشان کرد: از مدیران شهرستان انتظار می رود همین اعتبارات اندک را جذب کنند و اگر مدیری نتواند موفق عمل کند، نهایت اجحاف را در حق مردم شهرستان انجام داده است.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در عین حال اظهار کرد: مدیران شهرستان در جذب اعتبارات تنها نگاهشان به داخل نباشد بلکه برای جذب اعتبار از مرکز و وزارت خانه ها نیز چانه زنی کنند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجموع اعتبارات شهرستان نیز گفت: امروز یک پروژه کلان چندین هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد که مفهوم این مسأله این است که با اعتبار صرف دولتی نمی توان هیچ پروژه کلانی را انجام داد لذا باید از ظرفیت های بخش خصوصی را پای کار آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی بازوی توانمندی برای دولت است

بخش خصوصی بازوی توانمندی برای دولت است