مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-02سياسي

انقلاب اسلامی فلسفه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به ترویج فرهنگ انقلابی گفت: یکی از فلسفه های تاسیس شورای هماهنگی، انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام ملک مکان در آستانه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیاز بود که در مناسبت های مختلف و حوادث غیرمترقبه که حضور مردم و دستگاه ها را می طلبد نهادی هماهنگی میان مردم و دستگاه ها را انجام دهد.

او گفت: فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس اساسنامه در حوزه سیاست گذاری، برنامه ریزی، سازمان دهی، نظارت و راهبری در مناسبت های ملی، مذهبی سیاسی و انقلابی است.

ملک مکان گفت: شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس در برخی از مناسبت های مهم مانند یوم الله سیزده آبان، قیام 15 خرداد و مناسبت های ملی و مذهبی نظارت دارد.

او گفت: ترویج فرهنگ انقلابی، برگزاری مراسم عمومی در داخل و خارج از کشور، مشارکت مردمی، تقویت ارزش های اسلامی، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و نظارت بر عملکرد دستگاه های شورا که 20 عضو دارند از دیگر ضرورت های تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: هدف از اجرای برنامه های ملی و مذهبی ایجاد و تقویت وفاق ملی، وحدت کلمه و ثبات در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی فلسفه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

انقلاب اسلامی فلسفه تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است