مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-21سياسي

آغاز فاز عملیاتی خدمت به زائران اربعین از 27 مرداد


رییس قرارگاه اربعین فراجا با تاکید بر سازماندهی نیروها بر اساس یک طرح جامع، گفت: پلیس از 27 مرداد به صورت شبانه روزی وارد فاز عملیاتی خدمت به زائران اربعین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد شرفی با حضور در اداره مهاجرت و گذرنامه و تشکیل جلسه ای با موضوع فرآیند صدور گذرنامه، نحوه خدمت رسانی به زائران را از نزدیک بررسی کرد.

رییس قرارگاه اربعین فراجا در خصوص ارائه خدمات به زائران گفت: در روزهای گذشته تصمیمات خوبی در راستای خدمت به زائران صورت گرفته که به نحو مطلوب اجرا شد و قسمت های مختلف فراجا هر کدام در این مأموریت عظیم نقشی بر عهده گرفته اند و آن را به خوبی اجرا می کنند.

وی افزود: نتایج اقدامات روزهای گذشته همکاران ما در پلیس گذرنامه نشان می دهد ما در حوزه پست و ارسال گذرنامه و حوزه ورود اطلاعات تقریباً به روز شدیم اما در رابطه با چاپ گذرنامه مشکلاتی داریم که با اضافه کردن دستگاه های چاپ این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به استفاده از اطلاعات موجود در سامانه سماح، عنوان کرد: با بررسی های صورت گرفته متوجه شدیم کسانی که در این سامانه ثبت نام کرده اند چه تعداد گذرنامه دارند و چه تعداد هنوز گذرنامه نگرفته اند و چه تعداد گذرنامه آنان قابل تمدید هست تا از این طریق اقدامات و اطلاع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز عملیاتی خدمت به زائران اربعین از 27 مرداد

آغاز فاز عملیاتی خدمت به زائران اربعین از 27 مرداد