مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-21سياسي

خلوت شدن مساجد زیبنده و سزاوار نیست


همه در حق مسجد کوتاهی می کنیم، خلوت شدن مساجد زیبنده و سزاوار مسجد نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر امروز در همایش روز مسجد با عنوان مسجد، محور مقاومت در مسجد علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) بوستان ولایت ساری برگزار شد باتسلیت ایام و گرامیداشت روز مسجد، اظهار کرد: باید بدانیم بهترین ثمره سیاسی، اجتماعی، فرهنگی را از مسجد به چشم خودمان دیدیم، این انقلاب اسلامی نیز از مساجد برخاسته است، حجت بر ما تمام است و اگر بخواهیم در رابطه با مسجد کم بگذاریم یا کوتاهی کنیم مسؤولیت ما خیلی سنگین تر است.

وی افزود: دولت مردان ما از یک مسؤولیت قانونی و خدایی برای احیا و تقویت مساجد برخوردار هستند، صرف حضور در نمازخانه ادارات کافی نیست که البته این مورد نیز کم رنگ است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مسجد فقط به اقامه نماز نیست؛ مسجد باید قرارگاه فرهنگی باشد، خاطرنشان کرد: همچنین جلسات بصیرت و فرهنگی برگزار و از ظرفیت افراد متمکن برای رسیدگی به مسجد و خانواده هایی که کم بضاعت هستند بهره گرفته شود.

محمدی لایینی با بیان اینکه جای مجمع خیران در مسجد خالی است، گفت: اگر مسجد احیا شود و زنده باشد بقیه بخش ها همه احیا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلوت شدن مساجد زیبنده و سزاوار نیست

خلوت شدن مساجد زیبنده و سزاوار نیست