مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 18:502023-07-27سياسي

عاشورا یک رودخانه پرشتاب و پیوسته در حرکت است


عاشورا یک رودخانه پرشتاب است و دارد می رود تا به آن مقصد نهایی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی نکونام در روز تاسوعا حسینی در بین عزاداران امام حسین (ع) شهرکرد اظهار کرد: عاشورا یک ابتدا و یک انتها دارد ابتدای آن سال 61 هجری بود و امید است منتهای عاشورا منجر شدن به ظهور حجت خدا است.

وی با اشاره به اینکه از روز عاشورا تا ظهور این رود جریان دارد تصریح کرد: عاشورا یک رودخانه پرشتاب است و دارد می رود تا به آن مقصد نهایی برسد.

نکونام با بیان اینکه ما در مرحله نزدیک ظهور و تمرین برای پذیرفتن حجت خدا هستیم عنوان کرد: در مرحله تمرین برای سِلم در برابر حجت خدا هستیم که دیگر وقایع گذشته تکرار نشود.

وی ادامه داد: ما در این مرحله در نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه به عنوان نایب امام عصر قرار داریم و خداوند متعال دارد ما را تمرین می دهد که در این سِیری که دارید می روید، تمرین کنید تا در برابر حجت خدا سِلم داشته باشید، مهربان و مؤمن باشید و آنچه حجت خدا می گوید روی چشم بگذارید و بدون چون و چرا لبیک بگویید.

نکونام خاطر نشان کرد: ما الآن داریم عاشورا را تمرین می کنیم، این عزاداری های شما همه راه گشودن به این مسیر است، سینه زنی ها، نوحه ها، اشک ها، سیاه پوشیدن ها برای یک واقعه نیست این ها فقط برای این که یک حادثه ای اتفاق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا یک رودخانه پرشتاب و پیوسته در حرکت است

عاشورا یک رودخانه پرشتاب و پیوسته در حرکت است