مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-03سياسي

شورای معادن در اردستان تشکیل می شود


در این شهرستان حدود 95 معدن فعال و 30 معدن راکد وجود دارد که بیشتر معادن در حوزه فلزی و از تامین کنندگان اصلی مواد اولیه صنایع فولادی کشور به شمار می روند.

- سید محمد هادی احمدی طبا، فرماندار اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: در نشست صمیمی سه ساعته با حدود 30 نفر از معدن داران شهرستان اردستان، مشکلات و موضوعات سوخت، مالیات و زمان مجوزهای دریافتی مطرح  و بررسی شد.

وی افزود: معادن از نعمت های بزرگ الهی در منطقه هستند و باید با تلاش و کوشش، شکرگذار این نعمت خداوند که در شهرستان اردستان نیز بسیار هستند، باشیم.

احمدی طبا تصریح کرد: متاسفانه در سال های گذشته موضوع معدن در شهرستان اردستان مغفول مانده است و مردم این شهرستان از این فرصت اقتصادی منطقه بهره ای نبرده اند ضرورت دارد در این راستا تلاش کنیم.

فرماندار اردستان تاکید کرد: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، حمایت های خود را از فعالیت های معادن افزایش خواهد داد و این عمل مشروط به این است که معادن نیز مسؤولیت های اجتماعی خود را در قبال شهروندان منطقه ایفا کنند.

وی یادآور شد: تشکیل شورای معادن شهرستان از جمله مصوبات این نشست بود که امید می رود به صورت فصلی این جلسه با حضور روسای ادارات صمت، پخش فرآرده های نفتی و مالیاتی و 5 نفر از بهره بردارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای معادن در اردستان تشکیل می شود

شورای معادن در اردستان تشکیل می شود