مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-10سياسي

واهمه دشمنان از قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران


قائم مقام معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به ترس دشمنان از قدرت پهپاد های ایرانی، گفت: امروز دشمنان ترس این را دارند که ایران به کمک ابر قدرتی همچون روسیه رفته و تجهیزات پیشرفته نظامی خود را تحویل روسیه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهدشت، سعید محمدی ظهر امروز در اولین یادواره 450 شهید کوهدشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خصوصا شهید سید روح الله عجمیان و شهید مهدوی پور، اظهار کرد: موضوع ولایت و ولایت پذیری یکی از نیازهای اصلی جامعه امروز بوده و انسجام بخشی بین مومنین موضوعی است که شیطان هیچ وقت از تلاش برای شکستن این اتحاد کوتاه نمی آید.

وی با اشاره به آیات قرآن حول محور وحدت و ولایت پذیری، افزود : اطاعت از امر ولی برای استقرار حکومت اسلامی واجب است و بنابراین بر ما نیز ادامه مسیر این شهدا در راستای ولایت مداری از واجبات است.

قائم مقام معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه شهدا همیشه به دنبال وحدت طلبی و انسجام قلوب مومنین بوده و در این مسیر جان خود را فدای اسلام و مردم کردند، گفت: امروزه دشمن نیز به دنبال انسجام درونی در جهت تحقق اهداف شوم خود تلاش می کند.

محمدی با اشاره به برنامه ریزی گسترده دشمنان در اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: دشمن روی اغتشاشات زن، زندگی، آزادی حساب گسترده ای باز کرده بود و حتی در جلسات داخلی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واهمه دشمنان از قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران

واهمه دشمنان از قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران