مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-09سياسي

حضور 254 دانشجو در طرح حامیم دانشگاه های استان کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی محبی دبیر اجرایی طرح حامیم دانشگاه های استان کرمانشاه روز سه شنبه در نشست خبری که در سالن جلسات دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، - دبیر اجرایی طرح حامیم دانشگاه های استان کرمانشاه گفت: این طرح در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از 20 مردادماه به مدت یک هفته در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی محبی دبیر اجرایی طرح حامیم دانشگاه های استان کرمانشاه روز سه شنبه در نشست خبری که در سالن جلسات دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، از ثبت نام سامانه ای 254 دانشجو فعال فرهنگی سیاسی، اجتماعی دانشگاه های استان کرمانشاه برای شرکت در طرح حامیم 2 خبر داد و گفت: این طرح در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از 20 مرداد ماه به مدت یک هفته در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می شود.

دبیر اجرای طرح حامیم دانشگاه های استان کرمانشاه افزود: همه تشکل های فعال دانشجویی دغدغه مند دانشگاه های استان در این طرح شرکت کردند و از این تعداد شرکت کننده، 114 دانشجو پسر و 140 دانشجو دختر است.

وی در ادامه از رشد 70 درصدی ثبت نام کنندگان شرکت در طرح حامیم 2 استان نسبت به سال گذشته که 147 شرکت کننده بود خبر داد و آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 254 دانشجو در طرح حامیم دانشگاه های استان کرمانشاه

حضور 254 دانشجو در طرح حامیم دانشگاه های استان کرمانشاه