مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-17دانش

ارائه رشته های دانشگاه علم و هنر یزد بر اساس نیازهای شغلی استان


معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد گفت: در حال حاضر رشته های دانشگاه علم و هنر یزد بر اساس نیازهای بازار شغلی همچنین سند آمایش استان یزد ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن برزگری در نشستی خبری با اشاره به اعتبار دانشگاه علم و هنر به عنوان یکی از دانشگاه های وابسته به جهاد دانشگاهی اظهار داشت: در حال حاضر 6 هزار و 500 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتر مشغول به تحصیل هستند و بالغ بر 500 مدرس و عضو هیئت علمی کار تدریس این دانشجویان را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: در این دانشگاه رشته ها بر اساس نیاز شغلی بازار استان همچنین بر اساس نیازهای منطبق با سند آمایش ارائه شده و در جذب دانشجویان مقطع دکتری، جزو 9 استان برتر کشور است.

برزگری یادآور شد: امسال با مجوز وزارت علوم تقریباً 40 درصد از واحدهای درسی تخصصی و پایه تغییر کرده و با نیازهای استان و کسب و کارهای موجود منطبق شده ست.

معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد تاکید کرد: خوداشتغالی و کارآفرینی، هدف اصلی دانشگاه علم و هنر در تربیت دانشجو است و این مهم به عنوان یک اولویت دنبال می شود ضمن اینکه در زمینه ایجاد شغل برای دانشجویان نیز موفق عمل شده و هم اکنون برخی شرکت ها در نوبت بکارگیری دانش آموختگان و دانشجویان این رشته هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه رشته های دانشگاه علم و هنر یزد بر اساس نیازهای شغلی استان

ارائه رشته های دانشگاه علم و هنر یزد بر اساس نیازهای شغلی استان