مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 02:252023-08-01اجتماعي

امسال استخرهای دانش آموزی همدان مجدد راه اندازی می شوند


مدیر روابط عمومی اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: استخرهای دانش آموزی امسال با تامین اعتبار مجدد راه اندازی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، این روزها ردم همدان خواستار رسیدگی به علت عدم فعالیت دو استخر زیر نظر آموزش و پرورش هستند.

این افراد عنوان می کنند این استخرها از سال 99 با حضور مقامات کشوری افتتاح شده اند اما متاسفانه تاکنون هیچکدام فعال نبوده و گویا تاسیسات این مراکز با مشکل مواجه هستند.

مدیر روابط عمومی اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان در این خصوص اظهار کرد: با افتتاح این مراکز به ایام سخت کرونا برخوردیم و امکان بهره برداری از آنها نبود اما امسال مجدد راه اندازی خواهند شد.

علی نظری با بیان اینکه تاسیسات این مراکز به خاطر اینکه چند سال خواب بوده و در زمستان به خاطر عدم مدیریت در استخر ناحیه 2 بهره برداری کمی با مشکل مواجه شده است گفت: با تامین اعتبار امسال مجدد این مراکز راه اندازی می شود.

گفتنی است استخرهای شنای دانش آموزی ناحیه یک و 2 آموزش و پرورش همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش وقت در سال 99 افتتاح شد.

در این سال استخر اختصاصی آموزش و پرورش ناحیه 2 در 3 هزار و 200 متر مساحت عرصه و 2 هزار و 400 متر مساحت اعیان به بهره برداری رسید که برای افتتاح این پروژه 71 میلیارد ریال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال استخرهای دانش آموزی همدان مجدد راه اندازی می شوند

امسال استخرهای دانش آموزی همدان مجدد راه اندازی می شوند