مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-29سياسي

برگزاری مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی در 45 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی در چهل و پنج بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با توزیع بیش از بیست هزار پرس غذای گرم برگزار شد.

- حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران گفت: مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی در چهل و پنج بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد با توزیع بیش از بیست هزار پرس غذای گرم برگزار شد.

وز بیان کرد: ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از عزاداران حسینی در بقاع متبرکه راه اندازی شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اطعام عزاداران حسینی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام شده است.

نصیرالاسلامی عنوان کرد:بیش از صد هزار نفر در برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در جوار بقاع متبرکه استان شرکت و حضور داشتند.

وی گفت: در بقاع متبرکه شاخص استان ،ضمن برگزاری نماز ظهر عاشورا ، مراسم شام غریبان حسینی ، مراسمات شب تاسوعا و عاشورا و برگزاری تعزیه موکب های خدمات رسان نیز فعال بوده و خدمات دهی کردند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف قیام امام حسین(ع)، اقامه واجبات دینی بود، لذا توجه به این مسئله در ایام عزاداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی در 45 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی در 45 بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد