مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-18اجتماعي

حدود 8 دهه از مشکلات روی میز مانده در آموزش و پرورش می گذرد


اولین مساله مهم در نظام تعلیم و تربیت، موضوع ماموریت در آموزش و پرورش است که دچار غفلت شدید نسبت به آن هستیم، ماموریت باید سنجیده شدن موفقیت ها را بیان کند.

- وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: اولین مساله مهم در نظام تعلیم و تربیت، موضوع ماموریت در آموزش و پرورش است که دچار غفلت شدید نسبت به آن هستیم، ماموریت باید سنجیده شدن موفقیت ها را بیان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی وزیر سابق آموزش و پرورش در پانزدهمین رویداد چهارسوق پیرامون ایده هایی برای تحول در آموزش اظهار کرد: مسایل امروزه آموزش و پرورش مسائل تازه ای نیستند و بیش از 75 سال روی میز بوده و برداشته نشده اند.

وی اظهار کرد: مجموعه تلاش های نظام سیاست گذاری، نظام تعلیم و نظام اجرایی برای حل این مسایل کامیاب نبوده است و ما شاهد یک آشفتگی در حیطه نظر و عمل هستیم.

به نظرم خردمندانه ترین راه برای اهتمام به مسایل آموزش و پرورش، رمزگشایی از گزاره هایی است که چرا مسایل، مزمن می شوند و چرا تدابیر ما قادر به حل آنان نیست.

رییس سازمان بهره وری ایران اشاره کرد: معتقدم یکی از مهمترین دلایل در نوع نگاه ما به مساله است، معمولا در ادبیات خود بین مساله و مشکل تمایزی قائل نمی شویم درحالی که این دو مفهوم مترادف نیستند مشکل، نتیجه و پیامد مسایل و بروز عینی قابل مشاهده ای است که نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 8 دهه از مشکلات روی میز مانده در آموزش و پرورش می گذرد

حدود 8 دهه از مشکلات روی میز مانده در آموزش و پرورش می گذرد