مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-24سياسي

سفر دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار به سرخس


فرماندار سرخس با بیان اینکه لازمه اجرا شدن مالچ پاشی در سرخس این است که دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار به سرخس بیاید، گفت: دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار کشور، - حسن نوری زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرخس با اشاره به درخواست مالچ پاشی بخشی از منطقه سرخس برای کاهش موقتی اثر ریزگردها، اظهار کرد: این موضوع را به صورت تلفنی از رییس سازمان مدیریت بحران کشور پیگیری و شرایط آب و هوایی سرخس و پدیده ریزگردها در این شهرستان و مشکلاتی که ریزگردها در یک سال گذشته در سرخس به وجود آورده است را تشریح کردیم و رییس سازمان مدیریت بحران کشور قول مساعد داد تا این موضوع را پیگیری کند.

نوری زاده گفت: لازمه اجرا شدن مالچ پاشی در سرخس این است که دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار به سرخس بیاید و این موضوع را تشخیص بدهد.

وی افزود: به همین منظور آقای طهماسبی دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار کشور، روز سه شنبه سوم مرداد به سرخس می آید و جلساتی در این زمینه برگزار می شود.

فرماندار سرخس عنوان کرد: درخواست مالچ پاشی را در جلسه ستاد بحران استان نیز عنوان کردیم و باوجود خطرات زیست محیطی که مالچ پاشی می تواند داشته باشد اما مجبور هستیم بخشی از اراضی حدفاصل روستای اسلام قلعه و منطقه گنبدلی را مالچ پاشی کنیم تا بتوانیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار به سرخس

سفر دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار به سرخس