مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-07سياسي

عزم جزم دستگاه قضایی کرمانشاه برای برخورد با هنجارشکنان عفت عمومی


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، از عزم جزم دستگاه قضایی استان برای برخورد قانونی با هنجارشکنان و ساختارشکنان عفت عمومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه علی رضا شهرستانی رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به نمایندگی از آیت الله علماء به همراه شهرام کرمی رییس کل دادگستری استان امروز ضمن حضور در منزل شهید علیخانی از خانواده آن شهید والامقام دلجویی کردند.

شهرام کرمی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه هم با تشکر از اقدام به موقع حضرت آیت الله علماء، از عزم جزم دستگاه قضایی استان برای برخورد قانونی با هنجار شکنان و ساختار شکنان خبرداد وافزود: با تمهیدات صورت گرفته برای هنجارشکنان به عفت عمومی به خصوص هتاکان و متعرضین به خانواده معظم شهید مدافع حرم، اشد مجازات قانونی در نظر گرفته خواهد شد.

علی رضا شهرستانی، رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تأکید آیت الله علماء مبنی بر ضرورت برخورد قاطع و بازدارنده با هنجارشکنان عفت عمومی، گفت: نماینده ولی فقیه در استان خواهان برخورد جدی با مروجان برهنگی و بوده و قویا خواستار برخورد بازدارنده قوه قضاییه و نیروی انتظام باشد.

پایان پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جزم دستگاه قضایی کرمانشاه برای برخورد با هنجارشکنان عفت عمومی

عزم جزم دستگاه قضایی کرمانشاه برای برخورد با هنجارشکنان عفت عمومی