مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-18سياسي

نا امیدی در مکتب توحیدی جایگاهی ندارد


امام جمعه موقت شهر گرگان با اشار به اینکه برای امید آفرینی در بین مؤمنان و مسلمانان آیه های قرآنی و روایات فراوان وجود دارد، گفت: نا امیدی در مکتب توحیدی جایگاهی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گرگان اظهار کرد: امروز همه باید توجه داشته باشیم ایمان و ارزش های دینی مردم از سوی دشمنان انقلاب اسلامی مورد هدف قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن ضربه های بزرگی از اسلام خورده است، افزود: برای اینکه دشمن تاکنون تجربه های تلخی از سوی اسلام تجربه کرده است، امروز سعی دارد تا از راه های مختلف به دین اسلام ضربه وارد و مسلمانان جهان را نا امید کند.

امام جمعه موقت شهر گرگان با اشاره به اینکه برای امید آفرینی در بین مؤمنان و مسلمانان آیه های قرآنی و روایات فراوان وجود دارد، گفت: نا امیدی در مکتب توحید جایگاهی نخواهد داشت و باید با هوشیاری و تمام قدرت در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

وی با گرامیداشت 31 مرداد سالروز صنعت دفاعی کشور، خاطرنشان کرد: ما همواره قدردان دستاوردهای فرزندان این مرز و بوم در حوزه های مختلف از جمله صنعت دفاعی برای حفاظت از انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نا امیدی در مکتب توحیدی جایگاهی ندارد

نا امیدی در مکتب توحیدی جایگاهی ندارد