مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:452023-07-24اقتصادي

موزه نسخ خطی بروجرد تکمیل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تکمیل موزه نسخ خطی شهرستان بروجرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای ایجاد سومین موزه شهرستان بروجرد فاز پنجم عملیات تکمیل موزه نسخ خطی بروجرد به زودی آغاز خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این مرحله تکمیل راهروی ضلع جنوبی موزه، زمینه سازی عمرانی، بسترسازی تأسیسات برقی و نورپردازی، تهیه تابلوهای معرفی خوشنویسی و تولید محتوا و برداشت مجدد از طرح در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه برای اجرای و تکمیل این مرحله از عملیات تکمیل موزه نسخ خطی بروجرد پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می شود، افزود: موزه نسخ خطی بروجرد که در خانه تاریخی بیرجندی شهر بروجرد راه اندازی خواهد شد سومین موزه شهرستان بروجرد محسوب می شود.

حسن پور، موزه ها را مهم ترین ارکان فرهنگی جامعه و معیار توسعه کشور دانست و بیان کرد: موزه ها تأثیر مهم و فراوانی در هویت بخشی ملی و تاریخی دارند و در استحکام ریشه های ملی، مذهبی و تاریخی عموم مردم از تأثیر قابل توجهی برخوردارند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 12 موزه در سطح لرستان فعال هستند که در صورت تکمیل و راه اندازی موزه نسخ خطی شهرستان بروجرد تعداد موزه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه نسخ خطی بروجرد تکمیل می شود

موزه نسخ خطی بروجرد تکمیل می شود