مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-09ورزشي

حرکت قطار لیگ بیست و سوم از ایستگاه سکوت/ هیجان در نطفه خفه شد!


زنگ آغاز بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در حالی از امروز چهارشنبه به صدا در می آید که برخلاف انتظارات مهمترین دیدار روز اول این هفته بدون حضور تماشاگران و در سکوت برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسابقات فوتبال باشگاهی کشور پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستانی از روز چهارشنبه (18 مرداد) به طور رسمی در حالی آغاز می شود که همچنان مشکلات اولیه در برگزاری این مسابقات وجود دارد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که یکی از دغدغه های اصلی اش را دریافت مجوز ورود بانوان به ورزشگاه ها عنوان کرده بود پس از تعویق 6 روزه در شروع بازی ها حالا نه تنها با مشکلات ورود آنها دست و پنجه نرم می کند بلکه یکی از مهم ترین بازی های فصل قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.

روندی که نشان می دهد همچنان اشتباهات متعدد مدیریتی و ناکارآمدی در عرصه فوتبال باشگاهی مشهود است اما فصل جدید فوتبالی با شوت و پاس و تکل های داخل مستطیل سبز باز هم می تواند هیجان را در بین اهالی فوتبال ایجاد کند.

سوت اول در قائمشهر تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت 19 روز چهارشنبه میزبان پیکان تهران خواهد بود.

نخستین بازی فصل در حالی به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خواهد بود که تغییرات اساسی در لیست مربیان و بازیکنان هر دو تیم به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت قطار لیگ بیست و سوم از ایستگاه سکوت/ هیجان در نطفه خفه شد!

حرکت قطار لیگ بیست و سوم از ایستگاه سکوت/ هیجان در نطفه خفه شد!