مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-17اقتصادي

عرضه کالا در بازارهای روز توسعه یابد


شهرکرد_معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای جلوگیری از تورم، عرضه کالا در بازارهای روز توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدکاظم منزوی صبح پنج شنبه در جلسه اولین کارگروه مهار تورم که در شهرداری شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: امسال متأسفانه رشد تورم در اردیبهشت، خرداد و تیرماه نسبت به سال گذشته رشد فزاینده ای داشته و شاخص هایی نشان می دهد که اگر همین روند ادامه داشته باشد در ماه های آینده سطوح قیمت ها ما را با چالش مواجه خواهد کرد.

وی افزود: استاندار در جلسه ویژه ای دستور دادند که کارگروه مهار تورم تشکیل و مصوبات این کارگروه در همه شهرستان ها مشابه آن اجرا شود و مصوبات این کارگروه لازم الاجرا برای همه شهرستان ها می باشد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تمامی مدیرانی که به نحوی با بازار، تولید محصول و یا بخش خصوصی، فروش محصول، اصناف و… ارتباط دارند در این کارگروه مشارکت خواهند کرد و بر اساس دانشی که برای مهار قیمت ها و تورم در بازار داریم، پیشنهاداتی که مطرح می شود، بتوانیم حرکت خوبی را انجام دهیم و از رشد فزاینده تورم جلوگیری شود.

منزوی ادامه داد: بر این اساس اقداماتی با روحیه جهادی انجام شد که اولین گام شناسایی زیرساخت ها در شهر بوده که سریعاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه کالا در بازارهای روز توسعه یابد

عرضه کالا در بازارهای روز توسعه یابد