مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:452023-07-29اجتماعي

حذف وثیقه مشمولان غیر غایب برای پیاده روی اربعین حسینی


مهرداد پناهپوریان معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مشمولان غیر غایب مشتاق زیارت عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در بازه زمانی ابتدای مرداد تا 25 شهریور ماه می توانند مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

وی افزود: کلیه مشمولان غیرغایب، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دارای معافیت تحصیلی معتبر می توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.

epolice.

ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند.

پناهپوریان بیان کرد: مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برای مشمولان غیرغایب صادر می شود و مشمولانی که تعیین تکلیف خدمتی نشده اند به عنوان مشمول غایب تلقی شده و امکان دریافت مجوز خروج از کشور را ندارند بنابراین مشمولان غایب تنها در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و دریافت کارت پایان خدمت و یا معافیت، امکان خروج از کشور را خواهند داشت.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.

vazifeh.

police.

ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی سروش، ایتا و روبیکا به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف وثیقه مشمولان غیر غایب برای پیاده روی اربعین حسینی

حذف وثیقه مشمولان غیر غایب برای پیاده روی اربعین حسینی