مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-22اقتصادي

 52 پروژه طی هفته دولت در اشتهارد افتتاح یا کلنگ زنی می شود


به مناسبت هفته دولت 52 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر  4 هزار و 400 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

- اشتهارد- فرمانددار اشتهارد گفت: به مناسبت هفته دولت 52 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر  4 هزار و 400 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم کردلو در نشست با اصحاب رسانه در آستانه هفته دولت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت در کنار افتتاح پروژه های اقتصادی 52 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 400 میلیارد تومان با اشتغالزایی 1402 نفر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان خدمات دولت به مردم و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی در راستای تشدید خدمت رسانی به مردم است.

فرماندار اشتهارد بر اجرای هرچه بهتر برنامه های مختلف در هفته دولت از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد.

کردلو افزود: ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان اشتهارد عملکرد خود را از طریق رسانه ها به طور شفاف و هنرمندانه ارائه کنند.

وی گفت: شهیدان رجایی و با هنر از جنس مردم بودند و خدمت صادقانه از ویژگی های این دو شهید بزرگوار بود که همه ما باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 52 پروژه طی هفته دولت در اشتهارد افتتاح یا کلنگ زنی می شود

 52 پروژه طی هفته دولت در اشتهارد افتتاح یا کلنگ زنی می شود