مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-23اقتصادي

70 لیتر در ثانیه آب به ظرفیت آب شهر ساوه افزوده شد


سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه گفت: با نصب و راه اندازی یک دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه شماره 7 تصفیه خانه آب شهر ساوه، ظرفیت انتقال آب از این تصفیه خانه به این شهر در حدود 70 لیتر در ثانیه افزایش یافته است.

- محسن کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در راستای افزایش دبی آب انتقالی و کاهش مشکل افت فشار آب در شهر ساوه این شرکت اقدام به نصب و راه اندازی یک دستگاه الکترو پمپ و عملیات لوله گذاری و اتصال آن به خطوط اصلی آب در این شهر کرد.

وی افزود: با نصب و راه اندازی یک دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه شماره 7 تصفیه خانه آب شهر ساوه، ظرفیت انتقال آب از این تصفیه خانه به این شهر در حدود 70 لیتر در ثانیه افزایش یافته است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه ادامه داد: در راستای نصب و راه اندازی این الکتروپمپ شرکت آب و فاضلاب ساوه اقدام به اجرای طرح ضربتی انجام عملیات سه راه گیری از خط 1200 میلی متری به منظور بهبود وضعیت آب بیش از 57 هزار مشترک در شهر ساوه و کاهش افت فشار در این شهر و در حداقل زمان ممکن و بدون قطعی آب کرد.

کریمی از حفاری و تجهیز دو حلقه چاه جدیدی در راستای تأمین نیاز آبی این شهر خبر داد و عنوان کرد: اقدامات لازم برای حفاری و تجهیز دو حلقه چاه آب جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و در آینده ای نزدیک چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 لیتر در ثانیه آب به ظرفیت آب شهر ساوه افزوده شد

70 لیتر در ثانیه آب به ظرفیت آب شهر ساوه افزوده شد