مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-21پزشكي

مصرف بی رویه دارو در کهگیلویه و بویراحمد


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از بررسی نسخه های پزشکی مشخص شد که پر مصرف ترین داروهای مصرفی استان سرم، داروهای کورتن و آنتی بیوتیک است و به همین دلیل نسبت به جمعیت بیشترین مصرف دارو را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، رحمت الله افشار در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت 122 داروخانه در سطح استان گفت: مشکلاتی در خصوص تامین دارو به دلیل مشکلات در واردات وجود دارد که با این مشکل در تامین شیر خشک هم مواجه ایم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصرف بی رویه دارو در استان افزود: از بررسی نسخه های پزشکی مشخص شد که پر مصرف ترین داروهای مصرفی استان سرم، داروهای کورتن و آنتی بیوتیک است و به همین دلیل نسبت به جمعیت بیشترین مصرف دارو را داریم.

وی عنوان کرد: داروهای مناطق سردسیر استان از استان های همجوار از جمله فارس تامین می شود و مناطق گرمسیری نیز داروهای خود را از خوزستان تامین می کنند، ضمن اینکه سهمیه داروی ما در کشور 8.

درصد است.

افشار با اشاره به اینکه چرا از دو استان دارو تامین می شود، گفت: نحوه توزیع را وزارتخانه معین می کند، توزیع داروی استان کهگیلویه و بویراحمد بین این دو استان انجام می شود، تصمیم داشتیم یک استان داروهای ما را تامین کند اما شهرستان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بی رویه دارو در کهگیلویه و بویراحمد

مصرف بی رویه دارو در کهگیلویه و بویراحمد