مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-22دانش

خلع ید دانشگاه آزاد اقلید از 150 هکتار زمین واگذاری پس از دو دهه


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان اقلید از خلع ید دانشگاه آزاد اسلامی از 150 هکتار اراضی واگذار شده در محدوده پارک انقلاب خبر داد.

- رییسان در گفتگو با خبرگزاری فارس در اقلید، در پاسخ به این سوال که اراضی از چه زمانی و به چه منظور در اختیار دانشگاه آزاد قرار گرفته است، گفت: پرونده واگذاری اراضی به دانشگاه آزاد، مربوط به دهه 80 است که در ابتدا قطعه زمینی به مساحت 50 هکتار جهت احداث مجتمع اداری، تفریحی و ورزشی در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید قرار گرفت .

وی ادامه داد: براساس قوانین، قراردادی مابین دانشگاه آزاد و اداره کل راه وشهرسازی منعقد شد؛ طبق این قرار داد 50 هکتار زمین به دانشگاه آزاد واگذار شد.

در ابتدا دانشگاه، اقدامات مربوط به خود را طی طرحی که در اختیار داشت انجام داد و سپس طی بازدیدهای صورت گرفته و پیشرفت های فیزیکی به عمل آمده، با حضور رییس سازمان دانشگاه آزاد وقت و رییس اداره مسکن و شهرسازی وقت، مجددا قطعه زمینی به مساحت 100 هکتار دراختیار دانشگاه آزاد قرار داده شد که در نهایت، مجموع اراضی واگذاری به 150 هکتار رسید.

رییسان اشاره کرد: در سنوات بعد، طی ساخت پروژه، به دلیل کاهش منابع درآمدی دانشگاه آزاد و ایجاد مشکلات داخلی، متاسفانه روند ساخت پروژه متوقف شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید دانشگاه آزاد اقلید از 150 هکتار زمین واگذاری پس از دو دهه

خلع ید دانشگاه آزاد اقلید از 150 هکتار زمین واگذاری پس از دو دهه