مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-12اقتصادي

خروج دام زنده از چهارمحال و بختیاری بدون مجوز ممنوع است


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با مصوبه شوای تأمین خروج دام زنده از استان بدون دریافت مجوز ممنوع اعلام شد و خرید و فروش آن تنها با فاکتور کاروان سرا مجاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: با مصوبه شوای تأمین مقرر شده خروج دام زنده از استان بدون مجوز ممنوع و خرید و فروش آن تنها با فاکتور کاروان سرا مجاز است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شناسنامه دار کردن و درجه بندی انواع گوشت در استان انجام شده است و امسال نیز ساماندهی کاروان سراها و میدان های دام در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای امسال چالش هایی در بازار گوشت قرمز کشور رخ داده که همین موضوع سبب خروج دام زنده از استان شده است از همین رو خروج دام زنده از استان تنها با صدور مجوز و به صورت محدود انجام می شود تا بازار داخل استان به ثبات بیشتری برسد.

برزگر اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری با دارا بودن بیش از 2 میلیون و  400 هزار راس دام سبک و 180 هزار راس دام سنگین یکی از مراکز تولید گوشت قرمز در کشور به شمار می رود.

وی با بیان اینکه سرانه تولید گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج دام زنده از چهارمحال و بختیاری بدون مجوز ممنوع است

خروج دام زنده از چهارمحال و بختیاری بدون مجوز ممنوع است