مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-12سياسي

شکست رکورد متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات در اردستان


در این شهرستان تا شب گذشته 42 نفر در پیش ثبت نام انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند و رکورد سال های گذشته شکسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سید محمد هادی احمدی طبا فرماندار اردستان ظهر امروز در جلسه شورای اداری، اظهار داشت: حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم در کشور می گذرد و در این دو سال اقدامات خوبی شکل گرفته همچنین در زمان تحویل گرفتن دولت جدید وضعیت کشور نابسامان بوده و موارد ارتباط بین المللی با همسایگان و فروش نفت از جمله اتفافات خوب است.

وی با اشاره به اجرای طرح های مسکن توسط دولت در کشور و شهرستان، افزود: در دوران دولت سیزدهم ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه برقرار شده که این موضوع مورد قبول رهبر انقلاب نیز قرار دارد و در دولت قبل رهبری چندین بار تاکید کردند اما کسی به حرف رهبری گوش نکرد.

احمدی طبا با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات موثری در زمینه مهار کرونا انجام داد، خاطرنشان کرد: مدیران ادارات باید اقدامات دولت را برای خانواده های خود و دیگر افراد، بازگو کنند هرچند که مشکلاتی نیز وجود دارد اما باید اقدامات مثبت نیز برای مردم تبیین شود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: امید می رود گشایش های اقتصادی در کشور ایجاد شود و دشمن نیز اکنون متوجه شده است که دولت به پشتوانه رهبر انقلاب در این زمینه ها موفق خواهد شد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست رکورد متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات در اردستان

شکست رکورد متقاضیان پیش ثبت نام انتخابات در اردستان