مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-06حوادث

رهایی کودک 11 ساله کهنوجی از دست آدم ربایان


فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی پسربچه 11 ساله از دست آدم ربایان و بازگشت این کودک به خانواده اش در کمتر از 24 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رضاامیری گفت: در پی گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر ربایش پسر بچه 11ساله توسط افراد ناشناس در حالی که مشغول بازی داخل یک کوچه بوده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی نسبت به شناسایی این افراد که کودک ربوده شده را به استان سیستان و بلوچستان منتقل کرده بودند، اقدام و محل اختفای این کودک را شناسایی کردند که با هماهنگی قضایی و استفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان منطقه، این پسربچه کمتر از 24 ساعت به آغوش خانواده اش برگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و ادامه پیجویی های پلیس برای شناسایی دیگر عاملان این عمل مجرمانه بیان داشت: اختلافات مالی و موضوعات دیگر نمی تواند توجیهی برای اعمال مجرمانه خصوصا جرایم خشنی همچون آدم ربایی باشد که در این رابطه به همگان متذکر می شویم تحت هیچ عنوان دست به عمل مجرمانه نزنند چرا که حتما با برخورد قاطع پلیس روبه رو خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی کودک 11 ساله کهنوجی از دست آدم ربایان

رهایی کودک 11 ساله کهنوجی از دست آدم ربایان