مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-04ورزشي

باید همیشه مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان باشیم


شهدا بزرگترین سرمایه زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و ناموس ما دفاع کردند بنابراین ادب حکم می کند همیشه مدیون شهدا، - وزیر علوم، گفت: شهدا بزرگترین سرمایه زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و ناموس ما دفاع کردند بنابراین ادب حکم می کند همیشه مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در آیین رونمایی یادمان المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: خدا را شاکریم که در فضایی نفس می کشیم که به عطر حضور شهیدان معطر است.

در واقع شهدا متعلق به هیچ گروه سیاسی، قومیت و نژادی نیستند و متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام هستند.

وی ادامه داد: شهدا بزرگترین سرمایه زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و ناموس ما دفاع کردند بنابراین ادب حکم می کند همیشه مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان باشیم.

این یادمان که در دانشگاه بوعلی سینا رونمایی می شود ،نشان گر این است که دانشگاه ها محلی برای پرورش انسان هایی اندیشمند، مومن، بصیر و مدافع اسلام و نظام اسلامی در پرتو ولایت هستند.

زلفی گل اظهار کرد: نصب یادمان سرو به فرزندان ما نشان می دهد این مملکت راحت بدست نیامده و تا به امروز حفظ نشده و برای یکپارچگی و امنیت و رسد و توسعه آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید همیشه مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان باشیم

باید همیشه مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان باشیم