مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 06:102023-07-25اقتصادي

اختصاص 7 هکتار زمین جهت ایجاد تعاونی و پایانه های فروش و عرضه ماهی در شهرستان اردل


مدیر شیلات و آبزیان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از اختصاص 7 هکتار زمین برای ایجاد تعاونی و تشکیل پایانه های فروش و عرضه ماهی در شهرستان اردل خبر داد.

- نامدار ملکپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اختصاص هفت هکتار زمین برای ایجاد تعاونی و تشکیل پایانه های فروش و عرضه ماهی در اردل خبر داد و گفت: این شهرستان با داشتن 125 مزرعه پرورش ماهی و تولید 8 هزار تن ماهی قزل آلای رنگین کمانی رتبه اول تولید ماهیان سردابی را در چهارمحال و بختیاری دارد.

مدیر شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت موضوع ساماندهی مزارع پرورش ماهی غیرمجاز در حوزه بهشت آباد و اردل، افزود: طرح ساماندهی این مزارع با احداث 2 مجتمع در بالادست و در زیر پل بهشت آباد موجب مجوزدارشدن شیلات داران این مناطق شد به طوری که صاحبان آن ها می توانند به صورت قانونی ادامه فعالیت دهند و از خدمات و تسهیلات بانکی استفاده کنند.

وی همچنین به بحث حق آبه مزارع پرورش ماهی در سایت رستم آباد و روستای کری اشاره و بیان کرد: نصب دریچه تنظیم با نظارت شرکت آب منطقه ای و مشارکت شیلات داران موجب تقسیم عادلانه آب بر اساس تخصیص آن ها می شود.

  ملکپور اضافه کرد: سد کارون 4 با پتانسیل تولید 4 هزار تن پرورش ماهی به اشتغال مستقیم حدود 400 نفر کمک می کند که این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 7 هکتار زمین جهت ایجاد تعاونی و پایانه های فروش و عرضه ماهی در شهرستان اردل

اختصاص 7 هکتار زمین جهت ایجاد تعاونی و پایانه های فروش و عرضه ماهی در شهرستان اردل