مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-21سياسي

پرداخت کلیه اجور معوق اراضی وقفی تصرفی دانشگاه تا پایان امسال


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد بهترین تبلیغ برای سنت حسنه وقف را اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش خواند و گفت: وقف موجب افزایش تولید ملی و اشتغال زایی در جامعه می شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد بهترین تبلیغ برای سنت حسنه وقف را اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش خواند و گفت: وقف موجب افزایش تولید ملی و اشتغال زایی در جامعه می شود.

حجت الاسلام رضا صادقی طی نشستی با رییس دانشکده فنی و حرفه ای امام علی(ع) یزد پیرامون اراضی موقوفات تحت تصرف این دانشکده، به برکات وقف و نحوه اجرای نیات موقوفات توسط واقفین و متولیان امر اشاره کرد و گفت: باید فعالیت های اوقاف و کارکردها و آثار و برکات وقف را به جامعه معرفی کنیم و بهترین تبلیغ برای سنت حسنه وقف، اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش، معرفی وقف های احیا شده و تلاش هرچه بیشتر در جهت احیا رقبات وقفی است.

وی افزود: با توجه به این که وقف باعث رونق اقتصاد بوده و اجازه خروج سرمایه از تولید را نمی دهد، موجب افزایش تولید ملی شده و افزایش تولید ملی نیز افزایش اشتغال زایی در جامعه را به دنبال دارد.

صادقی با بیان این که دانشگاه ها می توانند ظرفیت خوبی برای پرورش نخبه ها و ایجاد حرفه در بازار کار شوند، اظهار کرد: دانشکده امام علی علیه السلام به عنوان یک نهاد فنی و حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کلیه اجور معوق اراضی وقفی تصرفی دانشگاه تا پایان امسال

پرداخت کلیه اجور معوق اراضی وقفی تصرفی دانشگاه تا پایان امسال