مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-21فرهنگي

از یک نشست سینمایی با محوریت انرژی هسته ای تا حضور خزاعی در مرکز گسترش


از دو جلسه اخیر محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی امروز 30 مرداد ماه دو گزارش منتشر شد؛ یکی از حضورش در سازمان انرژی اتمی و دیگری در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که در هر کدام دغدغه ها و درخواست های مختلفی مطرح شده است.

- از دو جلسه اخیر محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی امروز 30 مرداد ماه دو گزارش منتشر شد؛ یکی از حضورش در سازمان انرژی اتمی و دیگری در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که در هر کدام دغدغه ها و درخواست های مختلفی مطرح شده است.

نشست مشترک روسای سازمان های سینمایی و انرژی اتمی ایران با محوریت لزوم ساخت آثار فاخر سینمایی با موضوع فناوری هسته ای برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، این نشست با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی در محل سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

محمد خزاعی در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه ویژه موضوع انرژی و فناوری هسته ای به عنوان بخشی از شاخصه های مهم پیشرفت کشور، گفت: سازمان انرژی اتمی ایران از جمله سازمان های مهم و استراتژیک کشور محسوب می شود که متاسفانه افکار عمومی از جایگاه و کارکرد آن بی اطلاع مانده بنابراین لازم است با هم افزایی، همفکری و استفاده از رسانه های موجود، سطح آگاهی جامعه را در این زمینه افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یک نشست سینمایی با محوریت انرژی هسته ای تا حضور خزاعی در مرکز گسترش

از یک نشست سینمایی با محوریت انرژی هسته ای تا حضور خزاعی در مرکز گسترش