مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-19اقتصادي

رشد30 درصدی بازدید از موزه های گیلان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اشاره به رشد 30 درصدی بازدید از موزه های گیلان به نسبت مشابه سال گذشته، گفت: روستای تاریخی ماسوله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت گردشگری استان در حوزه های مختلف، اظهار کرد: گیلان یکی از استان های مهم در حوزه گردشگری بوده و هرساله مسافران بسیار زیادی با بازدید از اماکن تاریخی، موزه و گردشگری باعث ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی در این استان می شوند.

وی با اشاره به رشد 30 درصدی بازدید از موزه های گیلان به نسبت مشابه سال گذشته، گفت: روستای تاریخی ماسوله، قلعه رودخان، موزه میراث روستایی و موزه چای لاهیجان بیشترین بازدید ها را به خود اختصاص دادند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان همچنین با اشاره به فعالیت 156 واحد بومگردی در نقاط مختلف گردشگری در این استان، بیان کرد: قابلیت های گردشگری و تاریخی فراوان گیلان، این استان را به یکی از مقاصد و قطب های بارز گردشگری کشور تبدیل کرده است که همواره مورد استقبال گردشگران است.

جهانی از وجود سه هزار و 554 واحد تأسیسات گردشگری در استان خبر داد و افزود: 382 از این واحدها بین راهی است و بیش از 12 هزار نفر در بخش گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد30 درصدی بازدید از موزه های گیلان

رشد30 درصدی بازدید از موزه های گیلان