مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-01اقتصادي

سامان دهی مشاوران املاک یکی از مطالبات شورای عالی مسکن است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت نابسامان فعالیت مشاوران املاک و ایجاد هرج ومرج در بخش مسکن، خواستار برخورد جدی تعزیرات با صنوف و واحدهای متخلف در این بخش شد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان، اظهار کرد: گزارش پروژه های مسکن استان رو به بهبود است، اما انتظار داریم از اختیارات شورای مسکن برای پیشبرد اهداف در سطح استان به خوبی استفاده و نتیجه جلسات منجر به پیشرفت پروژه ها در استان شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت باید در اولویت تامین زمین و نهضت ملی مسکن قرار گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات عدیده شهر جدید سهند نسبت به اهتمام جدی و برگزاری جلسات خاص برای حل مشکلات این شهر درخصوص نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

وی افزود: راه و شهرسازی با همکاری فرمانداری ها جلسات شورای مسکن را هر 15 روز یک بار برگزار کرده و نسبت به حل معضل مسکن شهرستان ها به صورت جدی و قاطع متناسب با شرایط هر شهرستان اقدام کند و در صورت حل نشدن مشکلات به شورای مسکن استان گزارش کند.

خرّم افزود: از ظرفیت بخش خصوصی و تعاونی های مسکن نیز برای پیشبرد این اهداف باید بهره برداری شود، به شرطی که تعاونی های ادارات به صورت قانونی و در راستای خانه دار کردن قشر کارمند اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان دهی مشاوران املاک یکی از مطالبات شورای عالی مسکن است

سامان دهی مشاوران املاک یکی از مطالبات شورای عالی مسکن است