مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-22اجتماعي

ساماندهی زائران گمشده از طریق شماره تماس 123 در مرز مهران


مهم ترین خدمت مجموعه بهزیستی در ایام اربعین، ساماندهی زائران گمشده از طریق شماره تماس 123 در مرز مهران است.

- حسین نورعلیوند مدیر کل بهزیستی استان ایلام، ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، موکب خادمین سیدالشهدا(ع) بهزیستی ایلام در مرز بین المللی مهران راه اندازی شده است.

  وی افزود: ساماندهی زائران گمشده و ارائه خدمات توانبخشی و مددکاری در مهران و عراق به زائران گرامی از جمله خدمات پیش بینی شده این موکب است.

  مدیر کل بهزیستی استان ایلام تصریح کرد: در ایام اربعین سال گذشته بیش از 600 زائر گمشده توسط بهزیستی ایلام ساماندهی شدند و مهم ترین خدمت این مجموعه در ایام اربعین امسال ساماندهی زائران گمشده از طریق شماره تماس 123 در مرز مهران است.

نورعلیوند با اشاره به اینکه، همچینن در این موکب نیز تیم تخصصی توانبخشی حضور یافته و خدمات مورد نیاز را به زائران دارای معلولیت، سالمند و غیره ارائه خواهد کرد، ادامه داد: یکی دیگر از مهم ترین خدمات ارائه شده این موکب به زائران حسینی اهدا وسایل توانبخشی به آنان نظیر واکر و عصا است.

وی عنوان کرد: در راستای خدمات دهی به زائران معلول با شرایط ویژه نیز اقدامات مهمی از جمله تعمیر وسایل توانبخشی این عزیزان در این موکب انجام خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی زائران گمشده از طریق شماره تماس 123 در مرز مهران

ساماندهی زائران گمشده از طریق شماره تماس 123 در مرز مهران