مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-06بين الملل

روسیه پایگاه های هوایی غرب اوکراین را هدف قرار داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که ارتش این کشور پایگاه های نظامی ارتش اوکراین را در مناطق «خملنیتسکیی» و «ریونه» در غرب اوکراین را هدف قرار داد و «تمامی اهداف مورد اصابت قرار گرفت».

- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش این کشور پایگاه های هوایی کی یف در غرب اوکراین را با موفقیت هدف حملات موشکی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که ارتش این کشور پایگاه های نظامی ارتش اوکراین را در مناطق خملنیتسکیی و ریونه در غرب اوکراین را هدف قرار داد و تمامی اهداف مورد اصابت قرار گرفت .

خبرگزاری فرانسه گزارش کر د، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای گفته است: نیرو های مسلح روسیه در شبانه روز گذشته حملاتی را به پایگاه های هوایی نیرو های مسلح اوکراین در اطراف شهرک های منطقه استاروکوستیانتینیف و خملنیتسکیی و دوبنو در منطقه ریونه انجام دادند .

از طرف دیگر، ارتش اوکراین اعلام کرد که در طول شبانه روز گذشته با چندین موج از حملات روسیه روبرو بوه است و 30 تا 40 موشک کروز روسیه را منهدم کرده است.

ارتش اوکراین همچنین مدعی شده است که روسیه سه موشک فراصوت کینژال را که رهگیری آن سخت تر است، شلیک کرده است، اما اطلاعاتی در خصوص این که کی یف موفق به منهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه پایگاه های هوایی غرب اوکراین را هدف قرار داد

روسیه پایگاه های هوایی غرب اوکراین را هدف قرار داد