مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-21سياسي

راه و آب جزء اولویت های مهم دولت سیزدهم در خراسان شمالی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: راه و آب، جزء اولویت های مهم دولت سیزدهم تلقی می شود به طوری که 40 درصد مصوبات سفر رییس جمهور به استان به این دو حوزه اختصاص یافته است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: راه و آب، جزء اولویت های مهم دولت سیزدهم تلقی می شود به طوری که 40 درصد مصوبات سفر رییس جمهور به استان به این دو حوزه اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهدی رشیدی صبح امروز 30 مرداد ماه در جلسه ستاد هفته دولت با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم رخ داده که باید به درستی تبیین و پرداخته شود.

زیرا سال هاست منتظر افتتاح برخی پروژه ها بوده ایم که در دولت سیزدهم شاهد افتتاح آن ها هستیم.

وی در ادامه به برخی اقدامات مهم حوزه عمرانی استان در دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: ایجاد 4 مجتمع آبرسانی با پوشش 167 روستا و همچنین آغاز عملیات انتقال پساب به پتروشیمی بجنورد برای نخستین بار در حال انجام است که سبب بازچرخانی 12 میلیون متر مکعب آب در سال می شود.

رشیدی خاطرنشان کرد: دولت به رغم تحریم ها و سایر مشکلات با اقدامات ابتکاری درصدد حل مشکل کم آبی است و این در حالیست که از کمیت و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و آب جزء اولویت های مهم دولت سیزدهم در خراسان شمالی است

راه و آب جزء اولویت های مهم دولت سیزدهم در خراسان شمالی است