مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-08سياسي

فرماندار سمنان: خبرنگاران طلایه داران جبهه شناخت و آگاهی هستند


خبرنگاران طلایه داران جبهه شناخت و آگاهی، دیدگان بینا و زبان گویای جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد بهرامی، فرماندار سمنان اظهار کرد: خبرنگاران وجدان بیدار و طلایه داران جبهه شناخت و آگاهی، دیدگان بینا و زبان گویای جامعه در عصر پیچیده اینترنت و فضای مجازی هستند.

وی گفت: بی شک این قشر فرهیخته با قلم شیوای خویش و بیان حقایق و اخبار صحیح در میدان جنگ نرم و جهاد تبیین به مجاهدت پرداخته و همواره با دروغ، یأس و فساد مبارزه می کنند و به مردم امید می بخشند.

فرماندار سمنان عنوان کرد: خبرنگاران از یک سو بیان کننده دستاوردهای مسؤولان و از سوی دیگر راوی انتقادهای سازنده از کسانی هستند و هدفی جز گره گشایی از مشکلات مردم را دنبال نکرده و چون چراغی روشن در مسیر مدیریت اجرایی نورافشانی می کنند.

بهرامی گفت: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران بها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند؛ خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسؤولیت، تعهد و دلسوزی هستند.

وی بیان کرد: به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا حضرت محمد (ص) در حدیثی فرموده است حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس ؛ از همین روست که می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سمنان: خبرنگاران طلایه داران جبهه شناخت و آگاهی هستند

فرماندار سمنان: خبرنگاران طلایه داران جبهه شناخت و آگاهی هستند