مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-15سياسي

سردار خرمدل خطاب به خبرنگاران: تخریبی خبر نزنید و سلامت انتخابات زیر سوال نرود


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران از آن ها خواست تخریبی خبر نزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: هم صدا و سیمای استان نفوذ خوبی در خانه ها و بین مردم دارد هم در فضای مجازی، سایت ها و نشریه ها که از نرم کشوری بالا تر است.

وی تشکری ویژه از اصحاب رسانه استان کرد و گفت: فرهیختگی و بصیرت خوبی سال گذشته نشان دادید که همه عالمانه و با بصیرت در اغتشاشات حضور پیدا کردید و حضور رسانه ها در سال گذشته انقلابی و با بصیرت بود که از زحمت همه رسانه های استان تشکر و قدردانی می کنم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنگ جهانی دوم و بمباران دو شهر ناکازاکی و هیروشیما توسط آمریکا افزود: بیش از صد هزار نفر در این جنایت کشته شدند اما امروز بعد از چندین دهه مردم ژاپن این کار آمریکا را تمجید می کنند که همان جنگ و عملیات روانی است که آمریکا بر روی مردم ژاپن انجام داده و همین اتفاق را صدها برابر برای مردم ما برنامه ریزی می کنند و انجام می دهند.

وی با اشاره به فعالیت 300 شبکه تلویزیونی و رادیویی که علیه ما برنامه پخش می کنند، گفت: چرا دشمن شروع به تخریب ما کرده مگر نمی گویند آزادی بیان؟ بحث جای دیگری است امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار خرمدل خطاب به خبرنگاران: تخریبی خبر نزنید و سلامت انتخابات زیر سوال نرود

سردار خرمدل خطاب به خبرنگاران: تخریبی خبر نزنید و سلامت انتخابات زیر سوال نرود