مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 17:002023-07-30سياسي

کار اصلی رسانه ها، دشمن شناسی است


استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه عزاداری های ما باید به دشمن شناسی ختم شود، گفت: امام حسین(ع) و یارانش شهید شدند تا دشمن را معرفی کنند و لذا کار اصلی رسانه ها دشمن شناسی است.

- ایسنا/گیلان استاد حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه عزاداری های ما باید به دشمن شناسی ختم شود، گفت: امام حسین(ع) و یارانش شهید شدند تا دشمن را معرفی کنند و لذا کار اصلی رسانه ها دشمن شناسی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرشمس اکبرحسینی در نشست تخصصی رسانه زینبی که به همت سازمان بسیج رسانه استان گیلان در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد، مسئولیت خبرنگاران را بسیار سنگین و خطیر دانست و اظهار کرد: موضوع رسانه موضوع جریان سازی است و رسانه ها می توانند جریان هدف داری را در جامعه ترسیم کنند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال برای همه انسان ها مرتبه امتحان و ابتلا را قرار داده است، افزود: همه جوامع پیوسته در حال امتحان و ابتلا هستند و مادامی که انسان حیات دارد، مورد امتحان و آزمایش الهی قرار می گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به تاکید قرآن کریم بر مواجهه انسان ها با امتحان الهی، تصریح کرد: خداوند متعال هیچ جامعه و قوم و فردی را رها نکرده و حتی انبیا و اولیای الهی نیز در معرض امتحان قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار اصلی رسانه ها، دشمن شناسی است

کار اصلی رسانه ها، دشمن شناسی است