مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-31ورزشي

تیم ملی فوتبال نونهالان در مازندران اردو زد


تیم ملی فوتبال نونهالان ایران برای برگزاری اماده سازی و انجام چند بازی دوستانه هفتم مرداد به مازندران سفر و اردوی خود را در شهرستان چالوس برپا کرد.

- ایسنا/مازندران تیم ملی فوتبال نونهالان ایران برای برگزاری اماده سازی و انجام چند بازی دوستانه هفتم مرداد به مازندران سفر و اردوی خود را در شهرستان چالوس برپا کرد.

رییس هیات فوتبال شهرستان چالوس در خصوص برپایی این اردو به خبرنگارایسنا گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال نونهالان پسر در مجتمع آموزشی امامت شهرستان چالوس اسکان یافتند.

سید علی اصغر مومنی افزود: تمرینات این تیمشان در دونوبت صبح و بعدازظهر در دو ورزشگاه شهدای هفتم تیر و شهدای چالوس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال نونهالان ایران در جریان این اردو با تیم های منتخب نونهالان مازندران، منتخب نوجوانان چالوس و منتخب زیر 18 سال چالوس سه بازی دوستانه برگزار می کند.

رییس هیات فوتبال چالوس، میزبانی این شهرستان از ملی پوشان نونهال فوتبال کشور را برای این هیات ارزشمند خواند و تصریح کرد: امیدواریم در هیات فوتبال شهرستان چالوس بتوانیم میزبان خوبی برای نونهالان منتخب کشورمان باشیم و خاطرات خوبی از این اردو برای شان به جای بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتبال نونهالان در مازندران اردو زد

تیم ملی فوتبال نونهالان در مازندران اردو زد