مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-06اجتماعي

ارائه خدمات مشاوره به 1700 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری


معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ارائه خدمت مشاوره و راهنمایی به بیش از یک هزار و 700 مددجوی این نهاد طی چهار ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

- فروزان لطفی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از ارائه خدمت مشاوره و راهنمایی به بیش از یک هزار و 700 مددجو این نهاد طی چهار ماهه نخست امسال در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دوره های گروهی مشاوره و راهنمایی براساس موضوعات و نیازهای آموزشی مددجویان برگزار می شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: علاوه بر دوره های گروهی، مددجویان و فرزندان آن ها می توانند با مراجعه با ادارات کمیته امداد در سراسر استان از خدمات مشاوره و راهنمایی مشاوران این نهاد و کلینیک رُز بهره مند شوند.

وی ادامه داد: تربیت فرزند، آموزش های قبل و بعد از ازدواج، روش های کنترل استرس و اضطراب، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تحصیل و سبک زندگی از جمله موضوعات دوره های مشاوره و راهنمایی گروهی است.

  لطفی پور با اشاره به امکان مشاوره تلفنی برای مددجویان این نهاد، اضافه کرد: مددجویان ساکن مناطق دوردست و کسانی که امکان دسترسی به مشاوران را ندارند، می توانند از امکان مشاوره تلفنی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات مشاوره به 1700 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

ارائه خدمات مشاوره به 1700 مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری