مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 21:352023-07-25سياسي

مکتب امام حسین (ع) مکتب عزت است


مدیر کل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه باید بتوانیم در هیات ها به پیام امام حسین (ع) بیشتر توجه کنیم، گفت: مکتب امام حسین (ع) مکتب عزت است.

- ایسنا/قم مدیر کل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه باید بتوانیم در هیات ها به پیام امام حسین (ع) بیشتر توجه کنیم، گفت: مکتب امام حسین (ع) مکتب عزت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن مسعودیان راد با حضور در جمع عزاداران هیات خادم الرضا(ع) و در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: إِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَهً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَداً ؛ در عشق امام حسین (ع) یک حرارتی است در قلوب همه مومنین که هیچ گاه سرد نخواهد شد.

وی افزود: از همه دست اندرکاران هیات خادم الرضا (ع) که یک اقدام بسیار بزرگ و حماسه زیبایی را در این شب های ماه محرم الحرام و دهه اول، به پا کردند تشکر می کنم.

اینکه توانسته اند جوانان برومند ما را در چنین مجالس اقامه عزای حسینی گرد هم بیاورند بسیار اهمیت دارد.

مسعودیان راد گفت: هیات خادم الرضا(ع) توانسته است شور حسینی را همراه با شعور حسینی و بصیرت افزایی در بین جوانان و در بین عاشقان دستگاه اباعبدالله (ع) اینگونه هیجانی و اینگونه زیبا به نمایش بگذارد و توانستند این ها را در زیر لوای امام حسین (ع) جمع کنند که کار بسیار بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب امام حسین (ع) مکتب عزت است

مکتب امام حسین (ع) مکتب عزت است