مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-09فرهنگي

هنوز برای نقش دختر 25ساله پیشنهاد دارم!/ دوست دارم پوستم کنده شود


خاطره اسدی بازیگر نمایش «آخرین سه شنبه سال» با اشاره به ویژگی های نقشی که در این نمایش ایفا می کند درباره تجربیاتش در سال های مختلف بازیگری توضیحاتی ارائه کرد.

- خاطره اسدی بازیگر نمایش آخرین سه شنبه سال با اشاره به ویژگی های نقشی که در این نمایش ایفا می کند درباره تجربیاتش در سال های مختلف بازیگری توضیحاتی ارائه کرد.

خاطره اسدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران که این روزها با نمایش آخرین سه شنبه سال در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است درباره چگونگی حضورش در این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: در این نمایش در نقش شیرین که یک دختر خبرنگار است، بازی می کنم که مثل همه ما، زندگی اش پیچیدگی هایی دارد و در مسیری افتاده که قبلاً پیش بینی اش نمی کرده است.

زمانی که نمایشنامه را خواندم آن را خیلی دوست داشتم و نکته جالب این است که به همه کاراکترهای نمایشنامه علاقه مند شدم و به نظرم همه شخصیت ها آنقدر جذاب و کامل بودند که نمی شد از بینشان یکی را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: نمایشنامه اثری رئالیستی است و نسبت به تجربه های قبلی ام در نمایش های حسین کیانی خیلی متفاوت است.

نقش شیرین از این جهت برایم جذاب بود که در 4 صحنه ای که در نمایش حضور دارد، مخاطب یک وجه از شخصیت او را می بیند که همین مساله کاراکتر او را متفاوت تر می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز برای نقش دختر 25ساله پیشنهاد دارم!/ دوست دارم پوستم کنده شود

هنوز برای نقش دختر 25ساله پیشنهاد دارم!/ دوست دارم پوستم کنده شود