مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-19اقتصادي

استان سمنان بین استان های غیرنفتی، بیشترین رشد اقتصادی را داشته است


استاندار سمنان از بهره مندی همه شهرداری این استان از مالیات ارزش افزوده خبر داد و گفت: این اعتبارت در شهرداری شهرهای کوچک که گاه برخی از آنها در تامین هزینه های جاری خود با مشکلات جدی روبرو بودند، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از بهره مندی همه شهرداری این استان از مالیات ارزش افزوده خبر داد و گفت: این اعتبارت در شهرداری شهرهای کوچک که گاه برخی از آنها در تامین هزینه های جاری خود با مشکلات جدی روبرو بودند، تحول اساسی ایجاد کرده است.

سید محمدرضا هاشمی، 28 مرداد 1402 در آیین تکریم و معارفه شهردار سمنان در محل سالن اجتماعات شهید بابایی شهرداری سمنان از بهره مندی همه شهرداری این استان از مالیات ارزش افزوده به عنوان یکی از خدمات ماندگار دولت آیت ا.

رییسی نام برد و اظهار کرد: شهرداری سمنان 227 میلیارد تومان از همین محل درآمد داشته که این رقم در مقایسه با بودجه حدودا 850 میلیاردی شهرداری سمنان که بیش از 600 میلیارد تومان آن محقق شده، رقم قابل توجهی است.

وی با اشاره به اهمیت این اعتبارات در خدمات شهرداری ها ادامه داد: اگر چه درآمد و میزان بودجه سالانه در برخی شهرداری های بزرگ، رقم قابل توجهی است اما اعتبارات ناشی از مالیات بر ارزش افزوده در برخی شهرداری های کوچک نظیر شهرداری رضوان، بیارجمند و دیگر شهرهای کوچک که در تامین حقوق کارمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان بین استان های غیرنفتی، بیشترین رشد اقتصادی را داشته است

استان سمنان بین استان های غیرنفتی، بیشترین رشد اقتصادی را داشته است