مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-07پزشكي

روایت غالب و نخست توأمان باید باشد


در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با هیئت تحریریه خبرگزاری فارس گیلان بر ارائه روایت غالب و تبیین اقدامات ارائه شده در حوزه درمان استان گیلان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس و اعضای هیئت تحریریه این رسانه در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با بیان اینکه هیچ کاری جز ارتقای نظام سلامت استان نداریم، اظهار کرد: پس از حضورمان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اولین اقدام ما مقابله با تعارض منافع بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما رفع عقب ماندگی های تاریخی در بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، بیان کرد: اقداماتی در همین مدت کوتاه در جهت برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت استان از جمله تجهیز مرکز آموزشی درمانی 17 شهریور به CT اسکن، MRI در لنگرود و تالش و بسیاری از خدمات زیرساختی انجام شده است.

آشوبی مجموعه تلاش های توسعه ای و نظارتی در راستای رفع مهجوریت از نظام سلامت است، افزود: داشتن یک بیمارستان جنرال حق استان گیلان بوده و در این مسیر اقدامات اولیه ای انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه با مردم شفاف هستیم و تمام اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره کنونی متکی بر اصل شفافیت و سخن صریح با مردم با بهره گیری از ظرفیت رسانه است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت غالب و نخست توأمان باید باشد

روایت غالب و نخست توأمان باید باشد