مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:052023-07-29اقتصادي

تصویب کاهش سرعت مجاز در جاده عباس آباد برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی


مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش از تصویب کاهش سرعت مجاز در جاده عباس اباد - میامی برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.

- مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش از تصویب کاهش سرعت مجاز در جاده عباس اباد - میامی برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.

غلامرضا ابدالی در گفت و گو با ایسنا افزود: کمیسیون ایمنی راه ها امروز برای بررسی و تصویب محدودیت سرعت در جاده عباس آباد - میامی برگزار شد.

یکی از تعهدات وزارت راه کاهش سرعت مجاز از 110 کیلومتربه 80 کیلومتر بود که در جلسه امروز مصوب شد به مدت یک سال این سرعت به 80 تا 90 کیلومتر کاهش یابد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه در این منطقه دوربین های کنترل سرعت و تابلوهای هشداردهنده نصب و با رانندگان متخلف برخورد می شود.

ابدالی با اشاره به اقدامت دیگر انجام شده برای حفاظت از یوزها در محور عباس آباد - میامی - گفت: از مجموعه اقداماتی که منجر به ایمن سازی جاده می شود می توان به فنس کشی، نصب روشنایی در جاده ها، نصب شش عدد دوربین در مسیرهای رفت و برگشت این محور و تابلوهای هشداردهنده اشاره کرد که درباره آن ها تصمیم گیری شده است و جزو تعهدات وزارت راه محسوب می شود.

رییس کل دادگستری سمنان نیز به عنوان امور تکلیفی به دستگاه ها ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کاهش سرعت مجاز در جاده عباس آباد برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی

تصویب کاهش سرعت مجاز در جاده عباس آباد برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی