مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-19سياسي

26 مصوبه، رهاورد سفر استاندار به بخش دستگردان طبس


استاندار خراسان جنوبی و هیأت همراه در جریان سفر به بخش دستگردان شهرستان طبس در نشستی سه ساعته، مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار داد.

- خبرگزاری فارس _ خراسان جنوبی؛استاندار خراسان جنوبی و هیأت همراه در جریان سفر به بخش دستگردان شهرستان طبس در نشستی سه ساعته در شورای اداری، مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار داد.

در این نشست که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه بخش دستگردان و مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود، بیش از 25 مشکل اولویت دار این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات کم آبی، ساخت و بهسازی راه ها، تأمین برق، ساماندهی گلزار شهدا، پایش تصویری شهر عشق آباد، عدم اینترنت و تلفن همراه، مرمت قنوات، ارتقای زیرساخت های بهداشتی، مطالعات و اجرای طرح های آبخیزداری، تکمیل طرح های عمران شهری، ساخت کشتارگاه نیمه صنعتی و تکمیل چمن مصنوعی از جمله مشکلات اولویت دار مرکز بخش و روستاهای دستگردان طبس بود که در شورای اداری مورد بررسی قرار گرفت و برای تکمیل این طرح ها علاوه بر ارائه راهکارها، اعتبارات مورد نیاز نیز از محل منابع استانی اختصاص یافت.

استاندار خراسان جنوبی در این نشست گفت: اختصاص این اعتبارات جدا از اعتبارات سفر رییس جمهور و اعتبار سنواتی طرح های عمرانی است و مصوبه سفر بخشی استاندار است که از محل منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 مصوبه، رهاورد سفر استاندار به بخش دستگردان طبس

26 مصوبه، رهاورد سفر استاندار به بخش دستگردان طبس