مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-09سياسي

مردم در انتخابات مجلس شایسته سالاری را بر نگاه طایفه ای ارجح بدانند


انتخاب کنندگان اگر نگاه شایسته سالاری نداشته و نگاه جناحی و حزبی و طایفه ای داشته باشند، بنا بر تعابیر به خداوند و رسول خدا و ائمه و مومنین کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امشب در گفت وگوی ویژه خبری امشب، اظهار کرد: 12 اسفند امسال شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در یک قرن پیش مجلسی که در راس برنامه هایش منافع ملت باشد، جزو آرمان ها و آرزوهای مردم آن زمان محسوب می شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در جمهوری اسلامی اراده ملت حاکمیت پیدا کرد و نظر مردم در شکل گیری مجلس نقش اصلی ایفا کرد، افزود: بنابراین باید این نعمت را با راه و روش صحیح انتخاب پاس بداریم.

شاهرخی بیان داشت: روایات متعددی از ائمه اطهار علیهم السلام داریم که در کتب مختلف از جمله بحارالانوار ثبت شده، از جمله اینکه تمجید شده از کسی که مسوولیتی را بپذیرد و خدمت گذاری لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان بدانند همان طور که اهانت به قرآن گناهی کبیره و نابخشودنی است، اگر داوطلبی با علم بداند که فرد شایسته تری از وی وجود دارد اما ،کنار نکشد، خائن محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: انتخاب کنندگان نیز اگر نگاه شایسته سالاری نداشته و نگاه جناحی و حزبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات مجلس شایسته سالاری را بر نگاه طایفه ای ارجح بدانند

مردم در انتخابات مجلس شایسته سالاری را بر نگاه طایفه ای ارجح بدانند