مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-09فرهنگي

آخرین فیلم پوراحمد فقط 12 هزار مخاطب دارد؟


تهیه کننده «پرونده باز است» درباره دیدگاه و دغدغه کیومرث پوراحمد برای ساخت این فیلم، گفت: مرحوم پوراحمد 11 سال پیش قرار بود این فیلم را با همراهی تهیه کننده دیگری بسازد که نتوانستند برای آن مجوز بگیرد.

- علی قائم مقامی تهیه کننده پرونده باز است به کارگردانی زنده یاد کیومرث پوراحمد ضمن اشاره به شرایط نامطلوب اکران این فیلم در سینماها از سکوت برخی دوستان جوگیر زنده یاد پوراحمد انتقاد کرد.

علی قائم مقامی تهیه کننده فیلم سینمایی پرونده باز است به کارگردانی زنده یاد کیومرث پوراحمد در گفتگو با مهر، درباره شرایط اکران عمومی این فیلم توضیح داد: سینمای اجتماعی ما اساساً در حال فراموشی است و در این شرایط فروش فیلم پرونده باز است هم قطعاً راضی کننده نیست.

وی ادامه داد: فیلم ما نزدیک به ماه محرم اکران شد و وعده داده بودند که از اکران این جنس فیلم ها در این ایام، حمایت شود، اما این اتفاق رخ نداد.

پرونده باز است از روی تقویم بیش از 4 هفته است که اکران شده اما حدود یک هفته از آن سینماها به طور کامل تعطیل بوده است.

این تهیه کننده با اشاره به درگذشت کیومرث پوراحمد افزود: خاطرم هست در زمان درگذشت این کارگردان، شورای صنفی نمایش اعلام کرد از اکران آخرین ساخته مرحوم پوراحمد حمایت خواهد کرد اما در عمل اتفاقی نیفتاد و مانند فیلم های دیگر با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین فیلم پوراحمد فقط 12 هزار مخاطب دارد؟

آخرین فیلم پوراحمد فقط 12 هزار مخاطب دارد؟